Expedieri și returnări
Expedierea pachetului dumneavoastră
Pachetele sunt în general trimise în 2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin UPS cu urmărire și livrare fără semnătură. Dacă preferați livrarea prin UPS Extra cu semnătură obligatorie, va fi aplicat un cost adițional, astfel că vă rugăm să ne contactați înainte de a alege această metodă. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuril de livrareand shipping fees will apply to each of them. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.
Politica de retur
Produsele personalizate care au fost livrate pe baza unei comenzi speciale nu pot fi returnate.
Dreptul de retragere prevazut în OUG 34/2014 se aplica doar persoanelor fizice.
Conform legislației din România beneficiați de o perioada de 14 zile în care puteți renunța la comanda dumneavoastră fără a fi nevoit a va justifica decizia. Aceste 14 zile calendaristice se calculează din momentul în care dumneavoastră ați intrat în posesia produsului comandat.
Pentru a beneficia de dreptul de retragere/returnare trebuie sa informați în scris, folosind adresa de email office@masterhoreca.ro, cu privire la decizia dumneavoastră.
Din moment ce ne-ați informat cu privire la decizia de returnare a produselor, aveți la dispoziție 14 zile calendaristice ca sa ne trimiteți produsul/produsele care face obiectul returnării.
Conform art.14 alin 2 din O.U.G.34/2014 “Consumatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.”
Costurile aferente livrării produsului către firma noastră va revin dumneavoastră.
Modalitatea de returnare a produselor se alege de către dumneavoastră cu obligativitatea ca ele sa ajungă la punctul nostru de lucru. Produsele care ajung la Posta Romana NU vor fi ridicare și se vor întoarce la client.
Coletele retur, cu plata transportului către noi, vor fi refuzate automat.
Drept urmare ne rezervam dreptul sa refuzam returnarea banilor în cazul în care:
-produsele au fost folosite de dvs. ( ex. au fost desfăcute, folosite, etc. ).
-produsele nu sunt intacte
-conținutul pachetului este incomplet
-produsele au fost deteriorare și nu mai arata ca noi
-produsele au fost uzate
-starea produselor nu permite recomercializarea lor
Produsul precum și ambalajul returnat trebuie sa nu fie deteriorat.
Va vom returna banii în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat cu privire la decizia de a returna produsul.
Modalitatea de returnare a banilor este – ORDIN BANCAR – prin urmare trebuie sa ne furnizați codul IBAN aferent contului dvs bancar.
Returnarea banilor nu se poate face în numerar.
Adresa de returnare: se comunica pe e-mail
Ne rezervam dreptul de a va restitui banii numai dupa ce am intrat in posesia produselor care au făcut obiectul returnării.
Pentru orice detalii și informații privind returnarea produselor va rugam sa ne contactați pe email: office@masterhoreca.ro sau la numărul de telefon: 0723382468